tisdag 13 mars 2012

Facebook

I helgen tog jag beslutet att gå ur Facebook.
Ja och? kanske ni tänker...
För mig var det ett stort beslut, jag kände (nästan) att jag var beroende av den där sidan, usch lite läskigt!
Nu är utträdet gjort och det känns väldigt bra, sedan kan det ju hända att jag någon gång kommer tillbaks, jag säger aldrig aldrig...
De vänner jag har vet jag att jag kommer hålla kontakt med ändå och det är lite skönt faktiskt att inte veta precis vad alla gör och inte gör.. Nu har det ju bara gått två dagar, till helgen kanske jag har superabstinens, vem vet?:)
Nu ska det i alla fall mer bli mer av den här varan:
 Läsa alla mina tidningar i lugn och ro, njuta av tiden som är fri och blogga när jag har lust!

3 kommentarer:

mis(s)match sa...

Ett modigt beslut! Jag är själv väd
ldigt inaktiv på Facebook, men jag förstår att det kan vara beroende. Jag håller mig till bloggandet (oxå beroendeframkallande)

Anonym sa...

Respekt! /A

Rosie sa...

mis(s)match: Tack:)
Jaa men bloggandet är inte riktigt på samma sätt, jag tror jag blev mest stressad av att läsa vad alla gjorde och jag var tvungen att kolla varje dag för att inte missa något. Bloggen är min och den får ta den tid den tar..

A: Tack:)