fredag 23 mars 2012

London dag 1

Äntligen i London! Kändes som en evighet i går innan vi kom fram, lång väntan på flygplatsen i Gatwick, köer både hit och dit (och jag som hatar att köa, försöker tänka mental träning som min vän Kicki pratar om, men i bland är det svårt, speciellt när man är trött och har ont i huvudet...) men till slut var vi framme på det fina hotellet. Bloomsbury hotell heter det och jag kan verkligen rekommendera stället! Nära till både Oxford street och mysiga restauranger och barer..
På sena kvällen firade vi av olika anledningar med champagne tillsammans med Johnnys trevliga affärskollega (jag tror jag har hittat en själsfrände när det gäller shopping, har fått massor av tips:))

I dag är det en ny solig dag som väntar. Johnny har åkt på sitt möte och jag har en lista på vad jag ska göra i dag, alltså vilka butiker jag ska besöka:) Återkommer!

Den enda bild som togs i går var denna! Jag får kalla den förväntan. I bilen på väg till Arlanda..
Förhoppningsvis blir det fler bilder under helgen...

2 kommentarer:

Kix sa...

NJUUUUT! Jag e lite avis så det är tur att du sannerligen är värd denna resa ;)

Puss!

Rosie sa...

Kix: Lovar att jag njuter, blir bara liiiiite irriterad på J:s dåliga skämt:) Puss!