tisdag 13 mars 2012

Stockholmsköp

Jag hittade ju inte bara saker till bröllopet utan även lite annat när jag var till Stockholm, det är ju svårt att hålla sig borta på något sätt..:)
Den här jackan från Weekday följde med hem:
Men nej, den kommer inte att stanna här.. J gillade den inte, han tyckte att det var för mycket killjacka och ja jag måste tyvärr hålla med honom, lite mer kvinnliga plagg får det nog vara på den här kvinnan. Så min söta vän Lotta lämnar tillbaks den på fredag!

Däremot fastnade jag för det här fina linnet från Mango, kolla ryggen! Självklart en keeper för mig!




Jag kommer känna mig jättefin i linnet, är helt säker på det!

2 kommentarer:

karin73 sa...

Shit alltså, jackan... Så retro, ja är det högstadie eller gymnasium? Härligt med vårshopping. Jag ser fram emot -20 kg (exkl gravidkilon) och nya kläder någonstans där framme.:)

Rosie sa...

karin73: Ja visst är den retro? Och om jag minns rätt så hade du en liknande under vår ungdom?:) Kram kära vän!