tisdag 6 mars 2012

Noll inspiration!

Sitter här och försöker få ner en lista på vad som är kvar att fixa till bröllopet och hur saker och ting ska se ut, det går väl bra men så kommer jag till festdekoration och då står det still, det enda som kommer upp i mitt huvud är: Ballonger.
Hjälp! Vi kan ju inte bara ha ballonger på vårt bröllop! Jag hade en idé förut men nu vet jag inte om jag är helt 100 med den och då blir jag så där velig och ofokuserad som jag alltid blir, och frågar jag min sambo som snart ska bli min make så säger han:
Ja men det blir ju fint med ballonger..
Men hallå! Mer då?! Ballonger! Vi kan ju inte bara ha ballonger sa jag ju just!
Så min kära vän som bad mig fundera på vad vi ska kolla på till helgen, jag är ledsen men det står still.. Vi kan kolla på kläder, det går alltid bra!:)
Sambon och jag kan heller inte komma överens om vilken musik vi ska ha i kyrkan. Jo en låt är klar.. Det går jättebra det här...
Positiva Rosie tänker i kväll... Jag går och tittar på Top Model i stället, jättekul...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära vännen - jag förstår att inspirationen kan gå upp och ner ibland, men jag är säker på att det som du har tänkt och pratat om som bordsdekorationer kommer att bli jättefint! Sedan är det ju så att det ni som brudpar och som alla vi gäster kommer att ha med oss från dagen är den stora glädjen att få fira er kärlek och lycka - inte vilka paljetter eller ballonger som fanns. Självklart ska det vara fint i lokalen och på borden (och det kommer det att vara!) men du och J är ju viktigast!! Många kramar från C

Rosie sa...

C: Tack bästa vän för stöd och pepp! Kram