onsdag 14 mars 2012

House of Lola

I kväll har jag varit hemma hos min söta kollega Eva och i deras jättefina hus på mitt första House of Lola party. Först vill jag bara säga att nu vill jag också tapetsera och göra om! De hade så himla fint!
Det blir att övertala sambon att ta tag i sovrummet... Ska kolla lite på tapeter nu:)
Tillbaks till partyt:
Tre fina plagg blev det beställt, allt i svart, men jag gillar ju svart så det blir bra.


Tre plagg som jag tror att jag kommer använda mycket i vår och sommar!

4 kommentarer:

Ullen sa...

Snygga plagg!! Jag fick hoppa över denna gång, hade så gärna gått.

Rosie sa...

Ullen: Tack! Jag är mycket nöjd men kunde ha handlat en hel del till.. Nästa gång får du och Wiggo komma:)

annika sa...

Snyggt! Jag har inte hört talas om House of Lola förr. Ska ta och googla lite på det.

Kram

Rosie sa...

annika: Det var första gången för mig och det fanns mycket snyggt! Stilrent och bra kvalitée. Kram!