torsdag 15 december 2011

En torsdag i livet.

I morse hade jag morgonmöte om blommorna till vårt bröllop med världens sötaste Ida, florist.
Vi hade aldrig träffats förut och jag var lite orolig över hur det skulle gå.. Men den oron var helt obefogad för ack så lika vi tänkte. Helt fantastiskt! Jätteskön tjej och med tankar som stämde med mina så det kommer bli jättefint!
Här jobbar Ida...
Det kommer inte bli som denna men det kommer bli lite pion, ranunkel och luktärt!
Jag tror min bukett kommer bli den finaste i hela världen....

Efter jobbet gick jag och hämtade ut fina ringen som jag beställt från Pandora. Nu har jag två ringar från märket och det roliga är att man kan bygga på och ha de hur jag vill.
Tänker att jag vill ha två ringar till och då en i guld, snyggt med blandningen tycker jag!
I kväll har vi skrivit alla julkort så nu är de alldeles klara! Skönt!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart val av blommor till din brudbukett!!! Den kommer att bli så himla vacker! Kram Tovis

Rosie sa...

Ja jag tror också det kommer bli superbra med blommorna, känner mig helt säker på hur den ska se ut:) Kram!