söndag 11 december 2011

Helgen i festens tecken

Söndag morgon, lite trött, lite sliten men väldigt glad för jag har haft en fantastisk helg med festligheter både fredag och lördag!
Fredagen inleddes med tjejfest hos min underbara vän Kicki.

(Snodde bilden från Kicki, här är hon tillsammans med min andra fina vän Pia)
16 tjejer som bjöds på mat, dansade, pratade och skrattade hos min fina vän, och det sköna i kvällen var att många av tjejerna hade jag aldrig träffat så det var så himla mysigt med nya bekantskaper och prat om precis allt möjligt så inte kändes det som det var för första gången vi sågs!

Sedan blev det lördag och det var bara att ladda om! Barnvakt fixad och en liten mindre variant av Nobelfest firades hos vår vän Anders.

Männen drack öl och fixade världens godaste fisksoppa.
  
Tjejerna minglade, drack god dryck och var trevligt sällskap.


Sedan ville jag ha en fin bild på mig och Åsa, och som vanligt blev det svårt...
  
Efter några försök blev det bra och jag nöjd! Åsa var så fin i sin väst som blev allas ekorre..

Det blev en gnistrande och fin kväll med sköna vänner, samtal om livet och minnen från förr..
Glad igen för alla fina jag har runt omkring mig, en helg som denna kommer jag leva länge, länge på..

2 kommentarer:

Kix sa...

Du är rik! Vänskap och kärlek i massor <3

Ser ut som en underbar lördag! GOTT!

Puss på dej!

Rosie sa...

Kix: Glad o tacksam är jag:)
Du var saknad i lördags men det blir ju fler fester! Puss!