lördag 31 december 2011

Årets tre bästa köp

Jag gör som många andra bloggare gjort, listar mina tre bästa köp under 2011:
Vår fantastiska tavla från Cassandra Rhodin, den hänger så fint i vårt vardagsrum och vi tycker mycket om den bägge två!


Mina fina, fina örhängen från Tomas Sabo. En present i och för sig från mina söta föräldrar, men jag tycker så mycket om dem och jag hade längtat så efter dessa örhängen så de får bli ett av bästa köpen i år!

Denna snygga jacka från "Rules by Mary" som jag blev förälskad i direkt när jag såg den!
Känner mig alltid bekväm i den och även snygg:)

Ja det var mina tre bästa köp..
Sedan har ju det ju blivit en hel del annat, både bra och dåliga måste jag säga, och det ska bli ett av mina löften till nästa år, att verkligen tänka igenom om det är något jag behöver, vill ha, kommer att använda och känna mig snygg i eller är det bara ett impulsköp? Tror jag kan spara en del slantar på det...:)

Inga kommentarer: