söndag 18 december 2011

Dagens lista!

Hittade denna lista hos två sköna tjejer så jag snodde den!

Dagens trötta: Faktiskt jag.. Har varit trött hela helgen. Tror jag behöver ledigt snart. Johnny har vaknat båda dagarna före mig, det hör inte till vanligheterna..
Dagens sköna: träningsverk i benen! Blir påmind om att jag sprang i går. Skön känsla:)
Dagens lunch: Johnnys "Ensamma vargens korvgryta" Korv och pasta blandat med smarrig sås!
Dagens sug: På våra hembakade lussekatter.
Dagens insikt: Att om mindre än ett halvår är vi man och fru på riktigt. Blev pirrig helt plötsligt!
Dagens hurra: När Elliots lag gjorde mål på hockyematchen
Dagens mysiga: Tittat på Elliots hockeymatch med älskade bror och brorsdotter. Nästan hela tiden satt hon i mitt knä och det var så mysigt! Nu myser jag med mina killar i soffan. Johnny spelar musik och Elliot visar mig att han kan gnissla med tänderna:)

Inga kommentarer: