måndag 26 december 2011

Brudklänningen börjar ta form!

Nu äntligen börjar det hända saker med brudklänningen!
Jag och C träffade en sömmerska i dag som det klickade med så tillsammans har vi nu ritat, klippt ut bilder, känt på tyger och fått fram en klänning som känns som jag!
Det blir lite spets, lite tyll och lite siden...  Den kommer bli jättefin och jag är så glad!

Tack kära C för att du alltid finns där vid min sida, stöttar och kommer med idéer och även säger när det inte ser ut som jag!

3 kommentarer:

Kix sa...

Såååååå spännande!!!

Kramen!

Anonym sa...

Hej vännen! Så skönt att det funkade med sömmerskan och vad fint det kommer att bli! Nu är det bara smycken, skor och väskor kvar ;)

Kram C

Rosie sa...

Kix: Ja jättespännande!:) Kram!

C: Ja det kommer bli fint och accessoarerna blir något att fundera på...:) Kram!