tisdag 6 december 2011

Stockholm och jakt efter bröllopsklänning

Hemma efter en lång, lång dag i Stockholm.... Som vanligt har det varit en toppendag med bästa väninnan och det känns som vi hunnit med massor.
Började dagen med en tidig fika där vi satt i fönstret och tittade på folk som var på väg till sina jobb..
Efter fikastunden blev det äntligen besök hos Ida Sjöstedt och hennes fina bröllopsklänningar, provade och provade men kunde inte riktigt hitta känslan..

Bild från Ida Sjöstedt
Så jakten går vidare men när vi gick därifrån C och jag hittade vi en annan liten bröllopsbutik där en klänning i fönstret hängde som jag mycket väl kunde tänka mig med lite justeringar, så nu finns det en tanke igen och så får vi se vad som händer med den...
Efter allt klänningsprovande och letande så behövde vi lite vanlig shopping!
Provade en hel del, även blusarna från Zara, men de var inte bra och till slut var håret så elektriskt så jag orkade inte ens se mig själv i en spegel!
Stjärnblusen från Zara var ingen hit på mig men jag är så glad att jag hittade denna fina top med stjärnor som fick följa med mig hem.


Jag gillar Stockholm och jag gillar pulsen där men ack så skönt det är att komma hem till Örebro, där allt är lugnt och välbekant och hemma väntade mina killar så nu blir det soffmys en stund innan det är dags att säga Tack för i dag och God Natt!

Inga kommentarer: