fredag 30 december 2011

Vardagsbild & Nyårsoutfit?

I dag köpte vi en gemensam, fösenad julklapp till oss själva, Johnny och jag. Ett objektiv till vår systemkamera!
Johnny lekte lite med kameran när vi kommit hem från 1000 affärer, så lite trött och sliten men det här är jag i vardan kan man säga...


Nu sitter jag här och funderar på nyårsoutfien... Hade ju bestämt mig för klänningen, men nu vet jag inte längre.. Fick plötsligt för mig att jag ville ha en paljettkjol men det är ju slut överallt så nu får det bli något som finns hemma i stället, vore ju roligt om det glittrade lite i alla fall.. Hm.. Får se vad jag hittar på och vad garderoben min har att bjuda på.
Fortsättning följer alltså...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med lite teknik i bloggen... Vad blev det? 18-200? 50-200, 50-300? Sigma? F3.5? F4,2? F5,4?

/A

Rosie sa...

A: Det blev en Sigma 70-300 mm F4-5.6 DG MACRO:)

Anonym sa...

Ahha det blev 70-300 mkt användbart!

/A

Alexandra sa...

SV: Tack snälla! Trevligt i din blogg med. Vad kul med nytt objektiv! Och tack för tipset med palettkjol... Kanske jag väljer det imorgon istället för klänning :)