tisdag 27 december 2011

Reashopping!

I dag har jag haft en toppen dag med min vän Z. Båda fyndade på rean och blev supernöjda!

Det här är min snygga vän Z (hon till höger!), på en gammal bild från Stockholm, men så här har vi det när vi är ute på stan tillsammans. Provar kläder, testar smink, shoppar och äter lunch tillsammans!

Jag trodde ju inte att jag skulle hitta något på rean i dag och var egentligen inte ute efter något speciellt, (jo en paljettkjol men det hittade jag aldrig, är nog lite sent ute...)
Tänk så fel jag hade! I Örebros coola affär "Radiodays" var det fin rea och där hittade jag tre saker som jag tittat på förut men som aldrig blivt av att jag handlat.  En top, en klänning och en kjol från "Rules by Mary".
Det bästa av allt är att de är inte så vintriga, funkar lite bra nu som till våren och sommaren!

På vägen till bilen gick jag förbi "Färg och Forms" utförsäljning och såg då att de reade ut Ernst ljusstakar för halva priset så då slog jag till utan att blinka!

Väl hemma blev jag trött och slog mig ner i fåtöljen en stund, där bredvid på bordet fanns god choklad som inte gick att motstå:)


Så här nöjd ser man ut när man njuter av choklad! (Det smakar bättre när man blundar, prova:))
:
Nu slappas det i soffan en stund, (killarna som åkt skridskor medan jag varit på stan ser ut som två trötta små troll, med håret på ända och röda härliga kinder)
Snart ska jag läsa senaste "Sofis mode" som kom i dag.
Inte helt fel att vara ledig, skulle kunna vara det länge känns det som...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken häääärlig dag du/ni haft!!! Ja njut av ledigheten lilla Rosie! kram Tovis

Rosie sa...

Tovis: Ja det hade vi verkligen och du är så söt som tänker på mig. Kram kära du!