torsdag 29 december 2011

Upp o hoppa!

Sitter fortfarande i pyjamas och gör ingenting. Det här måste ju vara det bästa med att vara ledig, att inte göra någonting och inte känna någon stress.. Om jag var rik så skulle jag gå ner i tjänst, inte sluta helt för det skulle göra mig galen, men att vara ledig måndagar och fredagar skulle vara alldeles perfekt!

Kom ju på att jag gör någonting just nu, jag surfar ju runt och kollar på lite glasögonbågar, klockor mm och då hittade jag den perfekta klockan som jag ska önska mig när jag fyller år. (Tack o lov att det då inte är så långt kvar till födelsedagen:))
Den här klockan skulle passa mig perfekt! Lite tuff, lite kvinnlig, lite blingbling och ganska mycket jag. (Tycker jag själv)

Från Dyrberg/Kern
Köpte förresten senaste Chic i går och blev helt förälskad i denna klänning från Indiska. Så vårig och fin och speciellt med det gula skärpet till. Måste spana när den kommer in i slutet på januari.


Hittade ingen bild på nätet så tog saken i egna händer och fotade själv.

Nej, nu går det inte längre! Dags att göra en insats här med kvinnan själv, in i duschen, fixa till sig lite, skjutsa sonen till bror min och möta sambon för en stund på stan och sedan ska jag på kvällen få hänga med två av mina skönaste tjejer Pia och Kicki. Jaaa tänk om torsdagar alltid kunde få vara så här....

Inga kommentarer: