söndag 4 december 2011

Min söndag

En söndag som nu är kväll, en söndag där jag umgåtts och myst mycket med min familj..
I morse kom min älsklingsbror och mina sötaste brorsbarn och hälsade på och frukostfikade, sedan var det dags att träffa mamma för mor & dotterlunch och inköp av julklappar.

Min fina mamma som jag har väldigt roligt tillsammans med, hon är så skön min mamma!
(Bilden är från i somras, men det är i alla fall jag och min fina mamma)
Jag handlade julklappar till båda mina brorsbarn och plötsligt hittade jag också något till mig själv!
Får se om den får stanna eller om den åker tillbaks...
Från Lindex
Efter shopping och lunch blev det lussekattbak här hemma. Både Johnny, Elliot och jag var inblandade i baket en stund, men sedan tröttnade båda mina killar och jag blev ensam kvar, men det blev som lite mediation en stund när jag stod där och rullade lussekatter..


Mycket nöjd med våra bullar!
Nu har vi fikat på glögg, lussekatter och pepparkakor med ädelost, himla smarrigt!
Snart blir det sköna sängen och senaste Chic, känner att jag är trött fast det har varit en lugn och vilsam helg. Bäst att passa på för till veckan blir det intensivt men också väldigt roligt!



2 kommentarer:

Kix sa...

Supersnygg header! Ja, och lussekatterna oxå :)

Snart ses vi!!!!

Puss!!!

Rosie sa...

Kix: Tack du:) Jaaa snart ses vi! Skönt! Puss!