lördag 22 oktober 2011

Äntligen!

När jag var liten så sa jag till min mamma:
När jag blir stor så ska jag gifta mig med en brandman, ambulansförare eller polis, annars får det va!
(Jag var redan då väldigt bestämd i vad jag ville!:))
Det var tur det att jag inte tog mig själv på så stort allvar för då hade det aldrig blivit jag och min enhetschef på landstinget.
Vi har äntligen, efter 12 år tillsammans, bestämt oss för att slå till!
Det blir i juni nästa år och jag ska ha vit klänning,  jag ska sätta upp håret hos ett proffs och det blir ja i kyrkan och vår familj och alla våra vänner ska bjudas in och ingen är lyckligare än jag!
Har redan börjat planera en massa, kontrollfreak som jag är och det kommer nog bli en hel del bröllopsplaner nu i min blogg, hoppas att ni står ut med det:)
PS! Det var det jag kollade på i går, bröllopsklänningar!:)

4 kommentarer:

annika sa...

Grattis! Härligt att ni gifter er!

Kram
annika

Ullen sa...

Ooo så härligt! Ett stort grattis till er båda!

Moyo Friends sa...

Åhh vad glad jag blir för eran skull. Länge leve kärleken!!!

Rosie sa...

Tack rara ni! Ja det känns jättebra att vi äntligen har bestämt oss och fast vi levt länge tillsammans så är det som att bli kär på nytt!:)