måndag 31 oktober 2011

Min plan

Har ett tag känt mig lite dyster och tråkig och det är många faktorer som spelat in, men nu har jag bestämt mig för att det måste bli ett slut på det! Kan ju inte gå här och gnälla, det är bara att tag i det och det här är min plan för att jag ska bli lite piggare och nöjdare med mig själv:
Jag ska ringa mig frisör och boka om min tid för färg (har nu tid i december!) och kanske klippa lugg

Tycker att Josefine Sundströms lugg är fin....

Jag ska ringa min hudvårdssalong och boka tid för ansiktsbehandling!

Titta efter och köpa en snygg, pigg och glad ögonskugga!

Leta efter ett par SVARTA fuskskinnbyxor, det tror jag passar mig bättre!
Japp! Så får det bli! Jag kännare mig redan gladare och piggare bara jag fick skriva ner det här.
Sedan så ska det ju bli jätteskönt med en liten minisemester snart med min lilla familj. Längtar!

Inga kommentarer: