onsdag 19 oktober 2011

Nagellack!

Jag är ju väldigt dålig på att måla naglarna, egentligen har jag faktiskt rätt snygga naglar men tycker det är jobbigt att måla dem och så kruxet att få det snyggt! Men så såg jag ju det här hos Frida Fahrman och jag tror jag blev frälst! Riktigt nice! Kanske ska prova i helgen? Det går ju alltid att ta bort..
Jag var ju på fest för några veckor sedan och då var det ju några snygga tjejer där på festen som hade målat sina naglar så fint, i grått, lila, mörkrött mm.. Kanske dags för mig också och vara lite vild och galen?!:)

Wonder Nail Wide Brush 720 Beetle Green

Update: Herregud! Det var ju slut överallt i stan! Till slut hittade jag ett på lilla Kicks på Vågen som inhandlades snabbt, nu finns väl typ ett kvar!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Riktigt snygg färg!

Rosie sa...

Åsa: Ja visst är det?!:)

Anonym sa...

Gissa vem mer som köpt ett? Jag blev också inspirerad av Frida.
Vi kommer ju snart att se ut som tvillingar! ;)

Ses i morgon!

Kram C

Rosie sa...

Haha är jag förvånad Camilla?! Men jag trodde ju du blev inspirerad av mig?:) Jaja... Snygga i grönt kommer vi i alla fall att vara. Ses snart! Längtar! Kram!