torsdag 13 oktober 2011

Eftertänksamhet..

Jag önskar att jag var så där jättebra på att sätta ord på mina tankar, en gång i tiden var jag det men det har på något sätt runnit ut i sanden, det är väl för att jag talar och talar så himla mycket hela tiden, kan aldrig vara tyst, fråga min sambo!:)
I dag har det varit en rätt tuff dag på min arbetsplats, en bra dag, men en dag som tagit mycket kraft och fått mig att tänka på vad som är viktigt här i livet och också vad viktigt det är att ta vara på det man faktiskt har...
I kväll känner jag mig lite ledsen, rörd men också väldigt lycklig!
Ledsen över att livet faktiskt är så skört, rörd över en gåva jag fick av en jättefin kollega som går igenom en sorg och en tuff tid i livet, och lycklig över att jag får gå till denna arbetsplats varje dag och träffa alla dessa fantastiska kollegor och för att jag får komma hem, sätta på mig mysbyxor och krypa upp i soffan tillsammans med mina killar och äta popcorn..


Gåvan jag fick av min fina kollega, "Hemligheten", ska börja läsa den i kväll!
I dag fick jag också läppstiftet som min vän beställt och som jag väntat sååå på.
Mitt i denna något fundersamma dag så piggade ett väldigt lila läppstift upp!


Inga kommentarer: