fredag 21 oktober 2011

En lista!

Hittade en lista hos Fraidi som jag lånade.


Kropp och knopp

Längd: 164 cm
Vikt: Typ 10 kilo mer än vad jag brukar väga...
Hårfärg: Nu ganska kopparfärgad, annars ganska brunhårig med gråa strån.
Ögonfärg: Grön
Fräknar: Nej tyvärr...
Bästa kroppsdel: Jag gillar mina händer.
Sämsta kroppsdel: Min mage, det ser nästan alltid ut som jag är gravid.
Ärr: Jag har ett på låret efter ett fult ingrepp för att ta bort en leverfläck, flera på smalbenet efter en mopedolycka och ett vid ögonbrynet efter en bilolycka.
Tatueringar: Japp! En svala på axeln. Så nöjd över den!:)
Piercingar: Har haft en i naveln, men den är borta sedan länge! Nu har jag bara hål i öronen.
Sjukdom: Nix! Bara irriterad tjocktarm...
Brutna ben: Nix.
Fobi: Fobi och fobi, jag gillar inte stora hundar och jag gillar verkligen inte att bli kladdig om händerna.
Tvångstanke: Att jag plötsligt ska hoppa över räcket på en bro där det är långt ner till vatten, eller skrika åt någon som står för nära mig i kön:)
Rädsla: Att blev av med min kontroll.
Kroppsligt partytrick: Nix! Jag är supertrist på det sättet!
Bästa känsla: Förväntan inför något.
Bästa fysiska känsla: Att bli kramad, kilad på ryggen eller få handmassage.

Inga kommentarer: