lördag 1 oktober 2011

Lördag!

Jag gillar lördagar, och jag gillar att gå upp tidigt för det är så skönt och veta att jag har en låååång, skön lördag framför mig! Nu har också killarna dragit i väg på fotbollsträning så jag sitter här alldeles mol allena och njuter av egen datatid och en kopp kaffe:)
Snart blir det full rulle igen, upp på stan och fixa födelsedagspresent till mitt lilla brorsbarn som fyller 1 år i dag!
Sedan blir det kalas hela eftermiddagen. Har inte träffat min bror och hans familj på länge så jag riktigt längtar.
Jag hade också en jättetrevlig kväll i går måste jag tillägga! God middag på restaurang med sambo och goda vänner, en sådan trevlig kväll kan man leva länge på...
Gårdagens kvällsoutfit i skön höstvärme kommer här:
Linne från Lindex, kavaj från Åhléns, jeans från Wrangler, Stövletter från Tiamo och halsband från Truly Madly. (Skinnjackan behövde jag aldrig ha på mig:))

2 kommentarer:

annika sa...

Kul o träffa mysiga vänner. Vi barnvaktade så sonen med fru kunde fira hans födelsedag.
Kram
annika

Rosie sa...

Ja det är tur att man har vänner... Mysigt för er också att vara barnvakt kan jag tänka mig:) Sonen din uppskattade det nog mycket! Kram!