söndag 16 oktober 2011

Ensamma hemma..

Nu har sonen och jag vinkat av sambon som åker till Wien på jobb i fyra dagar.
Usch, det här är inte min grej.. Jag saknar honom redan. Vem ska nu retas med mig, småprata med mig i sängen innan vi somnar och lyssna på mitt tjat om hur allt ska vara här hemma?
Jag vet, det är ju inte första gången J åker bort men jag tycker det är lika jobbigt varje gång, tycker inte om att vara utan honom... Det är tur att vi ska höras i kväll och det är tur att jag har E här hemma. Jag brukar sucka över att E har samma humor som sin pappa men just nu är jag bara glad för det!

2 kommentarer:

annika sa...

Härligt att du saknar honom på en gång! Tur du har Elliot.

Kram
annika

Rosie sa...

Ja det är tur att jag har Elliot! Han ligger på Johnnys plats i sängen nu, det känns bra:) Kram!