lördag 15 oktober 2011

Hemma igen!

Det blev en lyckad utflykt till Mariefred och Gripsholms Slott. Pappan i familjen fick gå tur på slottet som han älskar, mamman fick shoppa lite och sonen fick chokladkladdkaka som han älskar:)

Solen sken en stund så jag fick använda mina bästa solglasögon!

Mina killar på väg in på Slottet där en massa kungar väntade..
Andra bilden, där har Elliot och jag kommit ut och han var mer än nöjd. Han var liiiite trött på kungar och alla rum....


Vi fikade på "Två goda Ting", satt ute, njöt och drack gott kaffe..
(På kortet ser jag väldigt tillfreds ut men precis innan har min älskade sambo som är expert på att retas lyckats reta upp mig till vansinne, men det gick över och då fick han ta kort på mig:)

Elliot åt god chokladkladdkaka!

Som avslutning handlades också god choklad hem från den söta och trevliga kaffe- och chokladbutiken i Mariefred..

Nu är vi hemma igen och här blir det tapas och gott vin till maten.. Det blev en väldigt bra lördag för den här lilla familjen, precis vad vi behövde! Tänk vad jag är bra på att veta det!:)

4 kommentarer:

Linda K sa...

ser bekant ut! :D

Rosie sa...

Linda K: Kan man säga!:) Tack för tips!

Kix sa...

Åh, vilken härlig helg! Så mycket kärlek i er lilla familj <3

Och jösses, vad snygg du är människa!

Puss!

Rosie sa...

Och du är världens sötaste Kicki! Love you! Puss!