lördag 29 oktober 2011

Fredagsmodellerna!

I går hade vi goda vänner över på middag och det var så himla roligt och trevligt! Kicki, min kära vän och jag bad Johnny ta ett fint kort på oss som är trevligt att ha. Det Johnny gjorde var att han knäppte och knäppte och bilderna blev väl med blandad kvalité kan man säga:) Men roligt hade vi och jag har lovat Kicki att publicera dem på bloggen så de kommer här och jag bjuder på det!:
Förberedelser...

Viktigt att se bra ut:)


Vad sjutton hände här?! Vet inte hur jag tänkte!
Men det gick verkligen inte att hålla sig för skratt!



Vi gjorde ett nytt försök och det blev nog det bästa!

Kicki sa att jag skulle bita i hop och se till att det inte blev någon dubbelhaka på kortet,
då blev det så här:)


Jag skrattar även nu när jag ser bilderna för vi hade så himla roligt! På sista bilden fick vi verkligen hålla oss för skratt och när Johnny var klar så bröt vi i hop fullständigt. Man ser nästan på den här bilden att det bubblar och att vi är på G!


4 kommentarer:

Kix sa...

Underbart!!! Jag skrattar oxå när jag tittar på dem igen!!! Guuuud, vad det är gott att skratta så där! Puss å tack, du fina!!!

Rosie sa...

Kix: Det finns ingen som du sköna, härliga galna vän!:) Jag har så fantastiskt roligt med dig. Puss!

Anonym sa...

Vad härligt ni verkar ha:) Fnissar åxå när jag ser er!

Rosie jag lyckades;)!/ Tova

Rosie sa...

Tova: Åh underbara du! Hej! Titta, det gick ju bra:)Ja vi hade härligt och jag kan inte göra annat än att bjuda på bilderna, vi höll verkligen på att dö! Det var skönt att få skratta så efter denna galna vecka! Kram!