torsdag 6 oktober 2011

Frisyrer

Detta med frisyrer har alltid varit spännande för mig, jag vet inte hur många gånger jag bytt frisyr.. Jag tror jag har haft alla! Från riktigt kort till riktigt långt.. Lugg har jag ju haft de senaste åren men har nu börjat spara ut luggen för att typ få någon slags jämnlång page, men nu vet jag inte.. Jag gillar ju lugg och tycker det är riktigt snyggt när man har det uppsatt.. Jaja, jag får se vad  min frisör säger. Hon är bra och har åsikter, det gillar jag...

Ska jag klippa av luggen och tänka något sånt här?

Eller ska jag spara och tänka att det blir så här om ca 6 månader?
Mina vänner som läser detta kommer sucka och tänka: Here we go again!
Jag vet! Jag är hopplös och har beslutsångest, ännu en gång:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Det blir säkert fint vilket som. Jag kör hårbandet idag :)

Kram C

Rosie sa...

Tack kära vän! Jaaa det lutar åt spara.. Vi får se.. Kör du hårbandet?! Nice! Det vill jag se nästa gång vi ses! Kram!

anna sa...

Rosie:-) Sitter i din "Båt" Ska till frissan nästa v och jag har åsså besluts ångest. Vill göra något radikalt! Tycker att den första bilden med lugg skulle passa dig. Kramiz :-)

Rosie sa...

Anna, det blev en fortsättning på det som ska bli bild 2, bara lite kortare i nacken så luggen mer följer med det övriga. Jag tycker ju du är jättefin i kort hår. När du har kort nacke och längre lugg, det passar dig superbra! Lycka till! Du kan väl säga till hur det blev? Kraaaaam!