torsdag 27 oktober 2011

Bröllopsklänning!

Det spelar ingen roll att det är mycket på jobbet, att jag ständigt är trött, att jag känner mig grå och sliten för jag har ett litet pirr i magen hela tiden inför mitt fantastiska äventyr som jag har framför mig och som jag tänker på dagligen..
Nu börjar också tankarna på hur bröllopsklänningen ska se ut ta form och alla mina urklipp börjar få ett gemensamt mål. Om några veckor ska jag träffa en tjej som eventuellt har en klänning som kan vara något för mig och jag är redan spänd inför det, kommer bli roligt:)
Tack kära älskade vän C för att du följer med mig överallt, samtalar, utbyter idéer och stöttar mig i alla mina funderingar som jag har inför den stora dagen!
Bilden har jag hittat hos Ebba von Sydow som
är från Nordstrom.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Delad glädje är dubbel gläjde! Det är ett fantastiskt äventyr för mig med och en sådan ära att få dela det med dig!

Många kramar från tärnan

Anonym sa...

Wow vad härligt att ni ska gifta er=) /Stina

Rosie sa...

Camilla: Vi kommer ha så kul!:) Älskar dig! Kram!

Stina: Ja det är härligt och det känns faktiskt jättespännande fast vi varit tillsammans i tusen år!:)