tisdag 18 oktober 2011

Ull?

På lunchen i dag så sprang jag in en snabbis på H&M för att kolla läget lite..
Då såg jag en söt tjej som gick runt med en orange/aprikosfärgad tröja.
Supersnygg! tänkte jag och började leta, men hittade den ingenstans. Såg tjejen igen och började följa efter henne för att se om hon skulle hänga tillbaks den eller så skulle jag haffa henne för att fråga vart hon hittat den men så plötsligt var hon borta! Hon såg väl att jag följde efter och tänkte:
Vilken galenpanna, bäst jag drar!

(Kom på sen att killen som stod vid provhytterna måste haft roligt för jag smög verkligen efter henne och fram och tillbaks vid honom gick jag säkert 1000 gånger, tröjan kunde ju dyka upp!)

Kom hem och kollade H&M:s hemsida och jag tror att jag har hittat den, men jag som är allergisk mot ull (kliar ju ihjäl mig) såg att det var 6 % ull i den, ska jag ändå våga chansa? Kan ju skicka tillbaks den... Kan nog bli ett klick i kväll...

Update: Näää, ull är nog inget för mig, fast det bara är 6 %....

Tröja från H&M..
(Den var snyggare i verkligheten, gosigare på något sätt..)
 

Inga kommentarer: