söndag 1 januari 2012

Nytt år:)

Nyårskvällen firades hemma hos oss med goda vänner och söta barn.
Mysigt med mycket skratt som blandades med allvarliga samtal och många fina tankar.
Vår lilla tradition om året som gick, vad som varit det bästa med året och även det sämsta pratade vi om och det är mycket som är tankeväckande och tacksamt tänker jag på det liv jag har och att det gäller att vara rädd om det och de som finns nära...

Nu till något mer ytligt.. Någon helfigursbild togs aldrig i går så ingen dagens kommer från gårdagen, men jag kan säga att jag klädde mig i helsvart från linne till kjol och det glittriga blev mitt halsband och mina glittriga strumpbyxor! Högklackat hade jag också på mig en stund men efter ett par timmar så åkte de snabbt av. Herregud vad ont det gör! Beundrar min vän C som gick i sina hela kvällen och var så himla lång, snygg och ståtlig!

I dag är det inte lika mycket glamour men jag trivs i mina slapparkläder och mitt hår i tofs!

Vad var nu det bästa med förra året?

1. Att vi äntligen bestämde oss för att slå till och bli äkta makar under 2012. Det gör mig så lycklig!

2. Att jag äntligen gjorde slag i saken och började blogga. Något som jag tänkt mycket på men har inte vågat, men nu när jag är i gång så är det ju så roligt och glad blir jag för kommentarer jag får!

3. Att jag äntligen började springa "på riktigt" och det är något jag ska fortsätta med i år har jag lovat mig själv så lilla dubbelhakan är borta till bröllopet!

Citerar nu min älskade vän och brudtärna C:
Nu är vi redo för 2012 med allt spännande som väntar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig summering du gjorde av det förra året! Gott nytt år på er! kram Tovis

Rosie sa...

Tovis: Detsamma! Gött och se dig i dag:) Kram!!