lördag 28 januari 2012

-1,5 kg!

Så är det faktiskt! Vågen visar 1,5 kg mindre sedan 18 januari! Jippi!
Promenaderna och löpningen ger resultat, det är maten och småätandet som jag fortfarande har lite svårt med... I veckan blev det både Mc Donald´s, ett glas rött och en daimchokladkaka en kväll... Hm..
Det är något jag måste kämpa vidare med, men det känns ju i alla fall som jag är på god väg och ännu mer peppad blir jag när jag även ser att vågen visar mindre. Det är lång väg kvar men jag ska klara det!
(Den 16/2 är det 4 månader kvar till bröllopet....)

Eftersom jag fick detta trevliga besked så var jag ju tvungen att belöna mig lite så nu köpte jag blusen jag tittat på så länge, jag tyckte verkligen jag var värd den:)

Kicki, min vän blir väl galen på mig för jag kommer hitta belöningar hela tiden, men nu är det faktiskt stopp ett tag till för jag känner mig inte heller så sugen på att köpa nytt, inte än får jag väl tillägga....

Nu ska dagen efter en långpromenad med sambon ägnas åt att fixa sig i ordning lite!
I kväll blir det nämligen middag på Brasseriet och "Ljust och Fräscht" med goda vänner. Som jag jag har längtat!
Kanske hinns det med en kvällsoutfitbild också.. Jag kommer ha en jättefin top på mig, så långt har jag bestämt, sedan får vi se vad det blir nertill...

Go lördag alla!

4 kommentarer:

annika sa...

Snygg topp! Har hört att L & F ska vara superbra!
Hoppas att ni får en kanonkväll.

Kram

Rosie sa...

annika: Tack! Det var superbra! Härligt att få skratta så mycket:) Kram

Frun sa...

Jag ser dej, u know ;) 2 kilo till!

Heja du!

Puss!

Rosie sa...

Frun: I promise! MINST 2 kg till:) Puss!