måndag 9 januari 2012

EGO

Har i dag klippt och färgat utväxten hos Sandra på EGO, så skönt! Känner mig genast fräschare!
Nu har jag tänkt spara lite på luggen igen, tänker mig något så här:
Bild från Expressen och Stureplan.se. Lena Philipsson och Caroline Winberg.
Passade också på att köpa ny mousse från Kevin Murphy. Tror absolut att det är något för mig och mitt tunna, nordiska hår!





En produkt som är perfekt för dig som vill ha enorm volym. En mousse du sprayar in i hårbotten i fuktigt hår och därefter fördelar ut den i längderna.
Body.builder passar från tunna fina hår till hår som är skadade och torra.
Ger håret en fylligare och tjockare känsla.









Så här ser luggen ut nu, (tänk bort att jag är ofixad och lite trött efter en lååååång dag)
Det kommer nog en bättre bild en annan dag..Sandra var också tvungen att klippa en del för det var rätt slitet så nu blev det mer uppklippt,, Hm... Min jämnlånga page verkar vänta på sig..

Inga kommentarer: