lördag 21 januari 2012

Klänningen från Indiska...

Vad lustigt det är... Så länge som man längtat efter ett plagg och sett framför sig hur fin man är i det, så kommer det ut i butik och så provar man och ser inte klok ut!
Så blev det med den här klänningen från Indiska..
Prickig och fin, men dåligt sydd och satt inte alls bra på mig. Skönt på ett sätt, sparade ju in ett par hundralappar där och så behöver jag inte fundera mer på det!
Nu är det en blus på Åhléns jag vill ha.... Är motiverad att fortsätta köpstoppet även i februari men kanske ETT eller TVÅ plagg får jag köpa... Det låter väl sunt?:)

( I dag har jag förresten sprungit 6 km, nu ska jag göra inpackning, lägga på en ansiktsmask och titta lite på skidskytte, bäst att passa på när killarna är på hockeyträning! Till lunch blir det sallad!:))

Inga kommentarer: