lördag 14 januari 2012

Vilken dröm!

Herregud vilken dröm jag hade i natt!
Jag drömde att det var vårt bröllop och min vän Zara som för mig har en cool och egen stil hade varit med och fixat min brudklänning som skulle bli en överraskning (bara där skenar det i väg, att jag inte skulle ha koll på min brudklänning!) Den hade en överdel i plåt (!) och öppen rygg och en en underdel i svart, blommigt tyg!
Minns min förvirrade känsla och börjar leta efter mina modetidningar för att kolla om det verkligen är bröllopsmode år 2012, men då har min vän Kicki snott dem! Det lustiga i det är att Kicki är inte ett dugg modeintresserad.. Jo hon har bra smak men tycker det är dötrist att shoppa så det får jag göra åt henne i bland och hon läser inte värst många modetidningar:) Hon hade alltså snott mina tidningar och de låg gömda i en låda under hennes säng...(!)
Där någonstans vaknade jag tack o lov! Man kan säga att jag är glad och tacksam över att det bara var en dröm... Tänk mig skrida in där i kyrkan i en plåtklänning, utan bh och bar rygg.. Hm, det vore nåt...
Är det bröllopsnerver som börjar spöka eller vad är det?...
Här är de. Kicki och Zara, mina ljuvliga vänner!

2 kommentarer:

Kix sa...

Åh, vilken härlig bild! Vi är glada och det är sommar med syrener på bordet. Underbara minnen!

Puss!

Rosie sa...

Kix: Och fler minnen blir det:) Puss!