söndag 29 januari 2012

Fest - Vardag

Vilken mysig och rolig kväll jag hade i går med Johnny och våra vänner!
God middag på Brasseriet, "Ljust och fräscht" med Lindström och Schyffert och avslutade kvällen med en drink på Wobbler loungen och sedan taxi hem. En alldeles lagom och skön kväll. Kommer leva länge på den...
Roligt är det också med före och efter bilder. Jag gillar ju att fixa till mig lite extra när det väl gäller, man(jag!) är ju inte ute så mycket längre nu för tiden så man(jag!) får ju passa på!
Sedan är det lika skönt att dagen därpå dra på sig en mössa över det ostyriga håret och gå en långpromenad till bilen som väntar på stan:)

I går kväll med fina toppen från Just Female.                 I morse på promenad till stan.

Nu drar vi i väg på kalas hos Johnnys lillasyster!

Inga kommentarer: