fredag 27 januari 2012

Trött

Trött som skrutt efter en ganska sömnlös natt.. Tänk vad psyket kan spela in...
I går kväll när Elliot skulle sova kom han upp och sa att han mådde illa och såg verkligen grön ut i ansiktet så jag tänkte: Shit! Nu är det kört! Nu är det våran tur med magsjuka (känns ju som den härjar runt i hela stan)
Efter lite vatten och lite baddande med kall trasa på Elliots panna så somnade han gott och ingenting hände, men sedan kunde ju inte jag sova! Jag tyckte jag mådde illa hela tiden och vaknade flera gånger och tänkte:
Nu måste jag gå på toa!
Knäppt för ingenting hände och bra mår jag men i stället väldigt trött och blek....
Nu blir det en stor kopp kaffe och så laddar vi om! I kväll är jag klassfestmamma för Elliots klass som äntligen ska ha egen klassfest i skolan! Det ser även jag som mamma fram emot, jag vet inte hur glad Elliot är att jag är med men men.. Jag ska hålla mig i bakgrunden:)

Inga kommentarer: