måndag 2 januari 2012

Köpstopp!

Nu får det vara bra för ett tag! Från och med i dag och i alla fall till att börja med januari ut så blir det köpstopp!
Inga mer impulsköp, kläder, inget smink, och absolut ingenting mer på rean för det är verkligen inget mer jag behöver just nu.
Det finns två undantag vill jag säga på en gång och det är:
Mitt frisörbesök den 9/1 och min ansiktsbehandling den 18/1 som är inbokat sedan lång tid tillbaka. (Vill bara gardera mig liiite)
I dag gjorde jag mitt sista inköp och det är ju något som är ett måste och det är en Dermalogica produkt som jag inte klarar mig utan och måste ha, så den är beställd på nätet nu.
Testade ju detta förra året och det gick ju faktiskt bra. Det var riktigt roligt att se att det fanns lite kvar på kontot när nya lönen kom:)
Så nu kör vi! Pepp mottages tacksamt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Lovar Vad som än händer och du är sugen på att handla. Ring mig!!!!!! Garanterat köpstopp.

Anonym sa...

Bra beslut vännen! Jag stöttar till 100% och försöker hänga på jag med! Det känns bra att ligga lågt med inköp nu, göra lite research inför våren och satsa på några väl genomtänkta köp då.

Kram C

Rosie sa...

Anonym: Hm... Vet inte vem jag ska ringa, det stod inget namn:) Annars ringer jag gärna!

Rosie sa...

C: Tack och pepp kommer behövas!:) Ja vi gör lite research och shoppar till våren i stället. Låter bra! Kram!

Anonym sa...

Hejja Rosie! Kram Tova

mis(s)match sa...

När jag körde mitt köpstopp märkte jag att det inte var så svårt, bara man har bestämt sig! Bättre att spara pengarna till våren. Lycka till!!

Rosie sa...

Tova: Tack för pepp!:) Kram!

mis(s)match: Så sant! Det är så jag måste tänka, att jag har bestämt mig. Roligare också att köpa fina vårkläder. Tack för att du uppmuntrar mig!:)

Shoe sa...

Får önska dig lycka till, kika inte in hos oss bara då kan det gå åt h***te :-)