onsdag 4 januari 2012

Titta men inte köpa, men önska!

Bara för att man har köpstopp så är det ju inget som säger att du inte får kika runt och önska att du hade vissa saker och så tänker jag att det är ju min födelsedag snart så jag kan ju skriva det på min önskelista:)

Från 82 och Sophie by Sophie
Ett av dessa par kan jag mycket väl tänka mig men kan inte riktigt bestämma mig för vilket.
Båda paren är fina på sitt sätt. Det ena ät lite mer glitter och glamour medan det andra är mer stilrent.

Sedan gillar ju jag Erica Weiner, har två halsband av henne sedan tidigare. De är personliga, lite ruffiga men samtidigt coola och snygga. Nu är jag sugen på detta!
Pearl and Oyster necklace. Etica Weiner
Tror det skulle passa mig jättefint!
Nu blir det att vårda en förkylning som är på väg. Mota Olle i grind nu på en gång!

2 kommentarer:

annika sa...

Smycken kan vara på många olika sätt och konstigt nog passar de det mesta. Jag gillar din halskedja och de mörka örhängena.
Duktig du är som köpstoppar. Jag brukar tänka att jag ska komma tillbaka senare och se om jag gillar plagget då. Ofta vill jag inte ha det då jag ser det en andra gång. Bra sätt att få pengar till annat. Garderoberna gapar ju inte tomma precis.

Kram

Rosie sa...

annika: Ja och så är det lite roligare om de är lite personliga.. Jag är faktiskt själv inne på just de örhängena och halskedjan:)

Näää precis, garderoben gapar inte riktigt tom direkt... Ska nog rensa ordentligt i helgen! Kram fina du