onsdag 18 januari 2012

Onsdag

I dag har jag:

* Haft en tokstressig dag på jobbet.

* Lunchat med två av mina finaste vänner som jag aldrig kan få nog av!

* Varit hos min hudterapeut och fått en Aha-syrabehandling så jag ska bli snygg i ansiktet till bröllopet, (en gång i månaden ska jag göra detta). Somnade under behandlingen, var nog rätt trött kan man säga...

* Gått en långpromenad i snöblandat regn med min sambo, fick tid att prata och en hel del om bröllopet. Mysigt!

Nu blir det mysbralla på och "Sveriges Mästerkock" på TV. Kanske jag tar fram lite mörk choklad till TV:n, det kan jag vara värd....

2 kommentarer:

Pia sa...

Var glad hela dagen efter vår lunch! Längtar till den 13 så vi får mer tid! Puss

Rosie sa...

Pia: Ja det är för synd att tiden går alldeles för fort, tur att vi hann boka nytt datum:) Puss fina vän!