tisdag 17 januari 2012

Ingen återvändo

Nu finns det inga ursäkter, nu är det bara att köra.. Med fem månader kvar till vårt bröllop så har jag ett mål och det är att jag ska stå där i kyrkan med min fina klänning och väga 10 kg mindre än vad jag gör i dag... Ändrad kost och mer motion, det är det som gäller och nu har jag skrivit det här så nu finns det ingen återvändo! Någon fantatiker tänker jag inte bli och trådsmal vill jag heller inte bli, mina kurvor vill jag gärna behålla, det är jag och de får mig att känna mig kvinnlig och fin, men den där degen runt magen och det som gör att jeansen sitter tightare vid låren, det ska bort! Punkt.

3 kommentarer:

annika sa...

Bra att du är beslutsam. Kom till Friskis på Österplan. Där kan du spinna, cykla öka din förbränning mm. Gud vilken bra reklam men det är så jag tänker. Vi har gymmat i kväll och det är så skönt.

Kram på dig och lycka till.

Anonym sa...

Oj jäklar rosie - 10 kg! Du får inte försvinna! och jag tycker du är så himla fin! Men förstår att du har ett mål nu innan bröllopet o ngn typ av bild i ditt huvud - men vill bara att du ska veta att du är verkligen jättefin som du är nu åxå. kram Tova

Rosie sa...

annika: Ja jag har testat det där med gym, friskis & svettis förut, men det funkar inte riktigt för mig.. Jag kör på löpning och promenader, till och börja med i alla fall! Men tack för omtanken:) Kram!

Tova: Kära du! Jag kommer inte försvinna, det kan jag lova dig:) Det finns rätt mycket att ta av men jag är nog rätt bra på att dölja det men nu vill jag det inte längre... Tack söta du för orden! Kram!