söndag 22 januari 2012

Vårinspiration!

Åh! Läste Elle i går och oj vad den gav mig vårinspiration. Med köpstoppet känns det faktiskt roligare att verkligen köpa det som jag vill ha och jag har sett ut några saker som jag mycket väl kan tänka mig.
Här kommer en bildkavalkad:
Det här en bild från tidningen, klänning (som är instoppad) och kofta från Filippa K

Rosa är något som jag kommer satsa på till våren, så här vill jag se ut. Så fin top! Både top och byxa från Filippa K.
Cool t-shirt från Hunky Dory. Den och ljusa jeans till, det skulle kunna vara jag:)

Jag som varit inne på prickig klänning ett tag och blev lite snopen efter Indiskas prickiga klänning har nu hittat denna fina från NN.07. Lite tuffare, lite coolare och fanns på bild i Elle.

Så! Tre plagg finns alltså på min önskelista till våren:
Rosa top från Filippa K, randig t-shirt från Hunky Dory och klänning från NN.07. 
Skönt att få det på pränt, lättare att koncentrera sig på något man verkligen vill ha, det är mitt nya!:)

7 kommentarer:

ANNA sa...

Fin inspiration. Klänningen gilla jag massor

Lina H sa...

Skitfin jeansklänning!
Jag får inspiration av dig och ditt köpstopp! :) Kämpa på!

Ullen sa...

Blir alldeles för inspirerad, har ju insett att jag får vänta och satsa på våren 2013 istället. :-)
Kram Ulrika

Rosie sa...

ANNA: Tack:) Ja klänningen ser supertuff ut!

Lina H: Vad gullig du är! Kul att jag kan inspirera och jag lovar att jag kämpar på:)

Ullen: Haha du är för söt! Det minns jag, att det trista med att vara gravid var att det inte var så roligt att shoppa och så fanns det så mycket snyggt! Tack o lov är det ju en begränsad tid:) Kram!

pia sa...

Du kommer bli så snygg när du väl får shoppa igen!
Håller med, snygg klänning!
kram

marcheline sa...

grym inspo

Rosie sa...

pia:Tack söta vän! Kram

marcheline: Tack!:)