onsdag 11 januari 2012

Bil till bröllopet!

Äntligen börjar min älskade sambo att bli lite mer engagerad i vårt bröllop!
När jag sa bil då var det något som glimmade till i hans ögon och nu är också vårt färdmedel bokat till vår stora dag.
Jag gav faktiskt Johnny fria händer för jag kan verkligen ingenting om bilar och någonting ska han ju få bestämma när det gäller vårt bröllop:) (Han har faktiskt också bestämt hur hans ring ska se ut, vi smälter om våra förlovningsringar och gör något helt nytt + att jag då också får en till ring så klart!:))
När Johnny hade valt och bokat så måste jag säga att det var nog inte riktigt den bilden jag hade framför mig, jag tänkte mig nog mer en öppen sportbil som vi skulle glida runt i, dricka champagne och se glada ut i baksätet, men ju mer jag tänker på det och ser den här så tänker jag: Jo, det där kommer bli riktigt bra!
Vår bil! En gangsterbil! Känns lite coolt faktiskt:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat Johnny! Den är ju superfin!!

/C

Rosie sa...

C: Han är supernöjd hälsar han:)