söndag 12 februari 2012

39

Hipp hipp hurra! I dag är det min födelsedag! Ett år närmare 40....Känns jättebra....
Jag har firat på ett lite annat sätt än vad jag brukar kan man säga.. Fick skönsång och paket i morse kl 6 då klockan ringde, jag vaknade, men inte Johnny så jag fick väcka honom som då studsade upp som en stelbent gasell och så fick jag låtsas sova för att Elliot så gärna ville sjunga för mig:)
Kl 7 satt vi i tre i bilen på väg mot Kristinehamn och inomhusfotbollscup! Har man en sportintresserad kille så har man, jättemysigt tycker jag:)
Sedan har det varit fotboll för hela slanten, hejat med härliga föräldrar på fantastiska killar som gav allt. Jag tror att de spelade för mig, för att det var min födelsedag, eller är det önsketänkade kanske...:)
Laget gick till kvartsfinal, sedan åkte de tyvärr ut..
Tråkigt, men det gjorde i alla fall att vi hann hem och kunde fixa lite fika till släkten som kom och uppvaktade mig.
Fick b l a dessa fina presenter:
Halsband från Efva Attling och örhängen från Sophie by Sophie
Tänk att min familj har så god smak!:) Känner mig inte ett dugg inblandad...

Nu har alla åkt hem och Elliot, jag och Johnny sitter i soffan med tom blick och slötittar på TV:n.
(Jag kollar mest Facebook och läser alla grattishälsningar, riktigt härligt!:))
Trött men lycklig är jag denna söndag den 12 februari...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina smycken!! Ha en bra dag!
Kram Jenny

Rosie sa...

Jenny: Tack! Ja visst är de fina?:) Mycket nöjd. Kram

Bella sa...

Stort grattis i efterskott!!

Vilka fina smycken du fått :)

Kramar Bella

Rosie sa...

Tack Bella! Jag är mycket nöjd med mina presenter kan man säga:) Kram!