måndag 20 februari 2012

Marni for H&M

Som många andra tycker jag också att kollektionen Marni gör för H&M innehåller massor med godbitar..
Nu bor man ju i en mellanstad där kollektionen inte kommer att släppas och H&M:s hemsida har väl kollapsat för länge sedan när man ska prova att klicka, MEN nu ska jag ju till storstan den 9 mars och jag kan ju hoppas att något finns kvar, att titta på om inte annat....

Mönstret i linnet och byxorna finns ju också som hel klänning, men jag är tyvärr ingen klänningtjej utan mer en byxtjej så jag tror det här skulle passa mig alldeles finfint!

4 kommentarer:

Bella sa...

Visst innehåller kollektionen godbitar, linnet och armbanden är min stil :)

Hoppas du haft en bra dag!

Kramar Bella

Rosie sa...

Bella: Då har vi samma stil:)
Ja, dagen har varit bra, hoppas detsamma för dig! Kram!

mis(s)match sa...

Jag gillar det mesta, men har insett att jag inte heller komma lyckas lägga vantarna på nåt. Sannolikt kommer andra märken snart med lite liknande design. det är ju mönstermania just nu!

Rosie sa...

mis(s)match: Du har så rätt.. Varenda människa säkert kommer gå i mönstrat till våren och sommaren:)