fredag 24 februari 2012

Vår fredag

Elliot och jag har haft en super skön fredag och myst hela dagen...

Först åt vi lunch på Elliots favvoställe, "Jensens"




Sedan gick vi på bio och såg "Alvin och gänget 3" och åt en massa popcorn (eller E åt, jag tog faktiskt inga, köpte mig tre dumlekolor, det räckte gott och väl!:))


      

Lite shopping blev det också, både för Elliot och mig, jag köpte mig Isadoras läppstift Jelly Kiss "Peach Pearl" nr 61 och två matta nagellack från Depend med nr 253 och 258. Kändes lite vårigt så där....
.


Hemma med hela familjen samlad igen (sambon har kommit hem från Nice!) blev det skaldjursfrossa och jag firade med öl. Något som jag annars sällan dricker, men nu var det riktigt gott!
Sköna fredag, tänk om det alltid kunde få vara så här...

Inga kommentarer: