torsdag 9 februari 2012

Veckan med vänner

Sitter i soffan, nyss hemkommen efter en supertrevlig After Work med mina härliga kollegor. Som jag har skrattat! Så himla gott! Jag är lycklig lottad där, det vet jag och det gäller att komma i håg och vara tacksam för det, något jag glömmer i bland... I kväll har jag fått skratt som kommer sitta i länge, ler även nu när jag skriver om det...
Hela den här veckan har varit en vecka full med sköna möten. Jag har fikat, lunchat och ätit tapas och druckit vin på kvällskvisten med fina vänner och kollegor. De små guldkornen i vardan som är så viktiga att ta vara på!

4 kommentarer:

Bella sa...

Härligt att ta tillvara på guldkornen i vardagen och det låter som du inte kunde haft en bättre avslutning på arbetsveckan :)

Hoppas du får en toppenhelg!

Kramar Bella

Rosie sa...

Bella: Gulliga du! Tack och jag önskar dig detsamma:) Kram

Anonym sa...

Åh! Isak och Tiger! Fina vänner! :)

Rosie sa...

Anonym: Jaa det skulle kunna vara dom:)