fredag 3 februari 2012

Fredag igen!

Så var det en efterlängtad fredag igen! Veckan har gått i ett rasande tempo och den har mest bestått av jobb, lite träning och så en skön, pratig kväll med en av mina svägerskor. Den var välbehövlig! Tack E!
Fullständig skrivtorka på bloggen har jag också haft men nu efter lite inspiration från nya bloggar och senaste Damernas Värld så känner jag att jag är på G igen! Vet inte om det är köpstoppet som gör mig så här tråkig, eller vad det är,,, Ska faktiskt bli skönt när det är över för nu ser jag en hel del som jag vill ha!:)
Jeans från Cheap Monday, blus från Lindex, armband från Erica Weiner, skor från Vagabond och solglasögon från Acne.
  
Så här skulle jag mycket väl tänka mig att gå klädd en sen, varm vårdag.
Längtar jag efter vår, värme och mer ljus? Svar: Ja!

Tills våren har kommit så får jag se till att njuta så mycket jag kan, så i kväll blir det vitlöksfrästa räkor och ett gott vin tillsammans med min lilla familj! Då mår jag bra:)

Inga kommentarer: