tisdag 21 februari 2012

Vår i luften!

Vilken härlig dag! Solen sken så härligt in i mitt rum på jobbet, en liten stund blundade jag och låtsades att det var en varm sommardag och jag hade tygskor på fötterna..
Tyvärr hann jag inte gå ut på lunchen och njuta av solen på riktigt, men tänkte att jag skulle ta igen det på kvällen med en löptur. Visserligen skiner inte solen då men det är ändå lite vår i luften-känsla tycker jag:)
Sedan är ju fettisdagen också. Den dagen ger också lite vår på nåt sätt!
Jag fick en på jobbet och Elliot en på fritids så det får vara bra så:)

På fredag när Johnny (äntligen) kommer hem så har han med sig en liten vårpresent till mig, eller present och present, jag har lagt in en beställning helt enkelt:)


Jag har tänkt på detta rouge sedan jag såg det hos Hedda och nu äntligen kom jag ju på att Johnny kunde köpa det på flygplatsen och det har han gjort. Min älskling, han kan han!
Tänk vad rosig och fräsch och lite vårig så där jag kommer se ut framöver, för jag känner redan nu att det kommer bli en favorit!:)
Lite vårig så där.. Gillar ordet.. VÅR.... (Ordet vår/vårig återkommer 7 gånger i detta inlägg)

Inga kommentarer: