torsdag 16 februari 2012

Vårbrallor i min smak!

Som sagt, de från Monki var ingenting för mig men det här skulle kunna vara något jag ska satsa på i vår och sommar:
Från Acne

Visade dem förresten för min söta kollega Ida och fick till svar:
Oj!
Ja alltså tänk inte på hänget, svarade jag, det är inte min stil utan jag gillar byxvidden nertill!
Det var hänget JAG gillade, fick jag till svar av Ida, det var mer vidden jag måste träna på att gilla!

Tänk vad olika det kan vara och tur är väl det!:) Det kan ju hända att Ida köper dem för hänget och jag dem för utsvängdheten, vem vet?...

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åh ja dom var snygga! Jag är oxå en sån där som älskar hänget! När de sitter så där snyggt hängande på höfterna!!

Kul att jag kunde insperera dej;-) *fniss*
Kram i massor K

Rosie sa...

äppelblomman: Ja smaken är ju olika som sagt, tack o lov för det! Vad tråkigt det skulle vara annars...:) Kram