lördag 18 februari 2012

Min lördagkväll

J har ännu en lördag åkt i väg för att jobba och jag har roat mig med att skriva kuverten till våra inbjudningskort. Äntligen, efter lite strul kommer de i väg till veckan! (Känns lite pirrigt vad de som får korten ska säga, hoppas de tycker att de är lika fina som vi tycker och så hoppas vi att alla kan komma:))

Jag längtar verkligen tills det blir vår och att det blir ordning på schemat så J slipper jobba så här mycket. Det är inte roligt, jag är inte bitter, inte alls, men roligare på en lördag kan man ju ha det... Tur att Elliot håller mig sällskap, ikväll festar vi med chips, dricka (jag tar ett glas vin) och melodifestivalen!

Men...
Jag har ju inte bara skrivit inbjudningskort och varit bittter, har ju också shoppat lite i dag!

Den fanns i rött och blått också men jag valde en svart! Känns tryggt och snyggt...:)

Nu hämtar jag chipsskålen och laddar för melodifestivalen...

Inga kommentarer: