söndag 26 februari 2012

Söndag

Så åkte vännen med familj hem till Göteborg igen och tomt och tyst blev det här hemma...
Det gör ont i hjärtat när en vän som man håller av så mycket inte alltid kan finnas i ens närhet, men jag får tänka att jag är lyckligt lottad som har en sån härlig väninna och jag får vara glad för de stunder vi ses..
Nu har vi bestämt att vi träffas i maj igen, känns bra..
Anna och jag på ännu en bild från i somras...
(Det blev ingen bild tagen under helgen, därför får det blir sommarbilder)

Efter en promenad i solskenet så tog jag med mig killarna och åkte till Iittala Outlet i Vingåker och jag blev rätt nöjd kan jag säga, för jag fyndade lite, (tycker jag själv i alla fall)

Det blev denna ljuslykta i klarglas och en i mörkgrått glas. Jättefina! (20 % var det på ordinarie pris också:))

Och så den här Vittriniasken! 108x108 mm. Orange med aluminiumbotten, den ska utgå ur sortimentet så den var nedatt från 899 kr till 269 kr! Ett riktigt bra fynd tyckte jag och slog till utan att blinka!
Nu har jag mina ringar i den och det ser så fint ut:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack för i helgen min fina, fina väninna!
Det är alltid så lättsamt och härligt.

Kändes vemodigt när vi åkte men nu kommer vi ju höras och ses mer än vad vi brukar och det känns så roligt. Lova hälsar till katterna! Kram kram

annika sa...

Härligt med vänner som man kan träffa och allt känns som man har setts i går fastän veckorna har runnit på. Jisses vad du fyndar.
Tack å tack för din fina kommentar ♥
den värmer ska du veta.

Kram

Rosie sa...

Anna: Tack själva! Skönt att vi bokade ny date, känns bra:) Kram kära vän!

annika: Jaa det är härligt med såna vänner, tur att de finns!
Visst fyndar jag! Är rätt nöjd själv måste jag säga:)
Stor kram till dig!