tisdag 14 februari 2012

Hjärta!

Jag är bortskämd jag... Och så har jag tur... Turen att ha världens finaste vänner...
I dag efter lunchen så låg detta på mitt skrivbord:
Från en av världens finaste vänner, min vän Kicki..
Så låg den där på alla hjärtans dag och på en dag som varit urskruttig hela förmiddagen, då kan man inte göra annat än att le och lägga den skruttiga dagen bakom sig...

När jag kommer hem, hittar jag detta i brevlådan:
Från en annan världens bästa vän, Pia.
Det är ju så det kommer en tår när man får något så här fint.
Med kortet vid mitt bröst och en slängpuss till Pia så var det deppiga som bortblåst.
Tänk vad goda vänner kan göra mycket! Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag är lyckligt lottad!

Här var det inte färdigt, från sambon och sonen fick jag choklad och paket
:
Man kan säga att jag fick liiiiiite dåligt samvete, för jag skällde och bråkade rejält med sambon i morse...
Hm... Jag vet inte riktigt när jag ska börja tänka först och prata sen, när jag fyller 40 kanske?:)

Till alla, puss och kram på er! I dag och alla andra dagar!
Nu ska jag käka choklad och skriva i mitt nya block!:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken super dag det blev med så fina presenter :) Jag fick också en mysig eftermiddag med Eliot Arvid & Linnea.
Har varit trevligt att haft Eliot här:)

KRAM Camilla

Rosie sa...

Camilla: Ja den blev fin:)
Jodå, Elliot har haft det himla bra hos er och han älskade er kaka, han kom hem och sa att jag också skulle baka en, jag har lovat honom det men måste först köpa mig en hjärtform:) Kram!

Moyo Friends sa...

Fina presenter! Det är du värd! Kram Jenny

Rosie sa...

Jenny: Söta du! Kan du inte komma hem snart?!:) Kram

Frun sa...

Du är såklart värd allt det där!

Puss!!!